Skip to main content
Laden
Adverteren en sponsoring
Over de VNSG
VNSG kennisportaal
Contact
Facebook
LinkedIn
Twitter
Youtube
Toggle navigation
VNSG
Zoeken
Zoeken
Inloggen
Home
Focusgroepen
Evenementen
SBO
Toggle
Algemeen
Online community
Lidmaatschap
Toggle
Persoonlijk account aanmaken
Bedrijfslidmaatschap
VNSG Focus Online
Vacaturebank
Home
VNSG Focus Online
Tips & Tricks - December 2020
In deze serie leveren diverse experts handige tips voor gebruikers.
Factuurverwerking in SAP met XFT Invoice Management
Ideo, Pieter van Nes
XFT Invoice Management is een volledig met SAP geïntegreerde oplossing, waarmee facturen sneller, accurater en transparanter verwerkt kunnen worden. Spookfacturen zijn verleden tijd en leveranciers kunnen sneller worden uitbetaald. Daarnaast worden alle facturen digitaal gearchiveerd in SAP.
Lees verder
SAP Cloud Platform Central Launchpad
Avelon, Joost van Poppel
De SAP Fiori Launchpad is het startpunt voor SAP Fiori apps. Sinds 2016 is het mogelijk om SAP Fiori vanuit het SAP Cloud Platform te consumeren via de SAP Fiori Cloud Edition. In Q4 2020 wordt een nieuwe optie toegevoegd voor het opzetten van een SAP Fiori Launchpad, namelijk de SAP Cloud Platform Launchpad. In deze tip wordt verder ingegaan op deze nieuwe functionaliteit en waarom deze is geïntroduceerd.
Lees verder
Verschuiving van testwerk
PTwee, Martin Heining
Organisaties die met SAP werken kiezen er steeds vaker voor om al het maatwerk in SAP te ontmantelen en onder te brengen in losstaande (low-code) oplossingen. SAP en maatwerk hebben niet altijd een even prettig huwelijk. Als er bij het testen issues zijn, bevinden die zich meestal in die hoek. Het complexe IT-landschap waar SAP een onderdeel van is, blijkt niet altijd zo overzichtelijk als je zou willen. Vergeten maatwerk kan dan een heuse sta in de weg zijn. Het kiezen voor maatwerk buiten SAP lijkt dan ook een verstandige route.
Lees verder
Gestroomlijnde klantenservice met SAP Field Service Management
Dimensys, Jeroen Konings
Uitmuntende service leveren is belangrijk. Om die te kunnen leveren zijn twee componenten noodzakelijk: een gestroomlijnd proces én de mogelijkheid om te leren van uitgevoerd werk. SAP Field Service Management (FSM) maakt beiden mogelijk. Voor organisaties die al met SAP werken én voor bedrijven die een stand alone oplossing zoeken. SAP FSM stelt de serviceafdeling in staat tijdens het hele serviceproces efficiënter én betrouwbaarder te werken: vanaf het mobiel loggen van het ticket tot en met de terugkoppeling naar de klant.
Lees verder
Leestips
SAP Analytics Cloud bij Alliander
16-12-2020
[img=/iMIS/images/blogs/Alliander.jpg]VNSG[/img]Alliander gebruikt veel SAP-software, ook wat rapportagetools betreft. Het nutsbedrijf gebruikt al langere tijd de BI Suite van SAP BusinessObjects. Recentelijk heeft Alliander SAP Analytics Cloud
Tips & Tricks december 2020
14-12-2020
[img=/iMIS/images/Blogs/Tips en tricks/Tips en Tricks vierkant.jpg]VNSG[/img] In deze serie leveren diverse experts handige tips voor gebruikers.
S/4HANA Greenfield of Brownfield - Waarom niet kleurenblind?
11-12-2020
[img=/iMIS/images/blogs/Kim Zelders, Capgemini.jpg]VNSG[/img]Bij de voorbereiding naar S/4HANA komt de onvermijdelijke vraag: ga je voor een conversie (brownfield) of een nieuwe implementatie (greenfield) traject? Maar waarom je beperken tot alleen z
Tips & Tricks september 2020
28-9-2020
[img=/iMIS/images/Blogs/Tips en tricks/Tips en Tricks vierkant.jpg]VNSG[/img] In deze serie leveren diverse experts handige tips voor gebruikers.
Universiteit Utrecht gebruikt Intelligente RPA voor financiële administratie
19-8-2020
[img=/iMIS/images/Blogs/Vierkant blog Colin Blair IRPA.jpeg]VNSG[/img] De Universiteit Utrecht (UU) heeft een intelligente robot gebouwd i.c.m. een chatbot. Dankzij Machine Learning kan de bot zich goed aanpassen aan menselijke communicatie.
Alles weergeven
{1}
##LOC[OK]##
{1}
##LOC[OK]##
##LOC[Cancel]##
{1}
##LOC[OK]##
##LOC[Cancel]##