Bekijk hier de veelgestelde vragen over VNSG Focus Online.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via Focus@VNSG.nl of 073 641 0200.

Inschrijven sessies

Hoe kan ik mij inschrijven voor een sessie?
Log in met je VNSG-account. Klik op de sessie in het programma en meld je aan door te klikken op de button ‘Registratie starten’. Klik dan op 'Registratie voltooien' om je registratie te bevestigen.
Nog geen account bij de VNSG of niet zeker of je een account hebt? Via deze link kun je dit controleren en eventueel een nieuw account aanmaken.

Hoe weet ik of mijn aanmelding gelukt is?
Log in op www.vnsg.nl. Klik op ‘Mijn menu’, ‘Mijn profiel’ en vervolgens op ‘Deelname’. Onder ‘Geregistreerde Evenementen’ tref je de sessie(s) aan waarvoor je je hebt geregistreerd. 

Ontvang ik een bevestiging?
Je ontvangt een bevestiging van je registratie.

Kan ik mij voor meerdere sessies inschrijven?

Jazeker, er zit geen limiet aan het aantal sessies.

Zijn er kosten voor deelname aan de sessies?
Nee, in deze uitzonderlijke tijd hebben we besloten dat onze leden gratis mogen deelnemen. 

Hoe kan ik mijn aanmelding annuleren?
Log in op www.vnsg.nl. Klik op ‘Mijn menu’, ‘Mijn profiel’ en vervolgengs op ‘Deelname’. Onder ‘Geregistreerde Evenementen’ tref je de sessie(s) aan waarvoor je je hebt geregistreerd. Klik op ‘Bekijk registratie’ van de sessie die je wilt annuleren en klik op ‘view event’. Je komt in het ‘Detailoverzicht’ van de sessie. Klik vervolgens op de button ‘Registratie annuleren’. Het systeem heeft een kleine vertraging in de verwerking waardoor je annulering niet direct zichtbaar is.

Wanneer ontvang ik de inloggegevens?
Deze ontvang je uiterlijk één werkdag voor de sessie. 

Programma

Hoe weet ik wanneer welk thema komt?
Klik hier voor het programma (onder voorbehoud van wijzigingen). De diverse onderwerpen worden met kleuren aangegeven in het programma en toegelicht in de legenda. 

Persoonlijk account bij de VNSG

Hoe maak ik een account aan bij de VNSG?
Via deze link kun je een account aanmaken.  

Zijn er kosten verbonden aan een account?
Nee. De enige voorwaarde voor het aanmaken van een account is dat je organisatie lid is van de VNSG. Er zit geen limiet op het aantal persoonlijke accounts per bedrijfslidmaatschap.

Hoe weet ik of mijn organisatie lid is van de VNSG?
Klik op deze link en maak een persoonlijk account aan. Indien je organisatie geen lid is van de VNSG ontvang je hiervan een melding.  

Wat houdt een lidmaatschap bij de VNSG in? Hoe kan ik als organisatie lid worden?
Bekijk hier meer informatie over de diverse lidmaatschappen en vele voordelen die een lidmaatschap je opleveren. Lid worden en/of meer informatie opvragen kan ook via deze link.

Ik ben inmiddels van werkgever veranderd maar mijn account is nog niet overgezet.
Stuur een e-mail naar info@vnsg.nl. Wij zetten je account om naar je nieuwe werkgever, mits de organisatie lid is.

Ik krijg een foutmelding als ik probeer in te loggen en/of een nieuw wachtwoord aanvraag? 
Stuur een e-mail naar info@vnsg.nl en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.