Impact Servitization (C/4HANA) op (SAP) architectuur

Impact Servitization (C/4HANA) op (SAP) architectuur
Servitization en Intelligent Customer Experience is meer dan het implementeren van C/4HANA. Het heeft impact op houdbaarheid van het business model van de onderneming en kan zorgen voor een exponentiele versnelling van product en business innovaties. Een agile (SAP) enterprise architectuur is noodzakelijk om deze veranderen snel binnen de organisatie in te voeren. Tijdens deze bijeenkomst wordt een inzicht gegeven van de impact van servitization en de C/4HANA suite op de (SAP) enterprise architectuur.

De voorlopige agenda is als volgt;

13.00 Welkomstwoord VNSG focusgroep CEC, ADM en Miele (Robbert v.d Ploeg, Eric Donker)
13.15 Impact van servitization en CX (C/4HANA) op de (SAP) enterprise architectuur (Frank Luyckx)
14.00 Impact C/4HANA op servitization roadmap en CX solution architectuur (Arnold Advocaat)
Pauze
15.15 Impact van een global C/4HANA implementatie project op de CX solution architecture (Kim Zelders). More info at the following video;  https://events.sap.com/sap-cx-live/en/session/42437
 
16.00 Impact van de product en business model innovaties op het CX solution architecture van Miele (Eric Donker)
Pauze
17.00 Rondleiding in het Miele Experience Center met de laatste product innovaties (Graag apart opgeven)

Meer achtergrond informatie in de volgende blog; 
https://www.linkedin.com/pulse/impact-servitization-sap-enterprise-architecture-frank-luyckx/?published=t

For more information or enrollment, please send me a mail ; SecretarisADM@vnsg.nl


Wanneer
31-1-2019 12:00 - 18:00
Waar
De Limiet 2 Miele gebouw 4131NR, Vianen

Om te registreren dien je ingelogd te zijn