Impact CX (C/4HANA) op businessmodel en (SAP) architectuur

Impact CX (C/4HANA) op businessmodel en (SAP) architectuur
Intelligent Customer Experience is meer dan het implementeren van C/4HANA. Het heeft impact op houdbaarheid van het business model van de onderneming en kan zorgen voor een exponentiele versnelling van product en business innovaties. Een agile (SAP) enterprise architectuur is noodzakelijk om deze veranderen snel binnen de organisatie in te voeren. Tijdens deze bijeenkomst wordt een inzicht gegeven van de impact van de C/4HANA suite op de (SAP) enterprise architectuur.

De voorlopige agenda is als volgt;

13.00 Welkomstwoord VNSG focusgroep CEC, ADM en Miele (Robbert v.d Ploeg, Eric Donker)
13.15 Impact van C/4HANA op het business model en de (SAP) enterprise architectuur (Frank Luyckx)
14.00 Impact C/4HANA op business transformation roadmap en hybride architectuur (Arnold Advocaat)
Pauze
15.15 Impact en ervaringen van een global C/4HANA implementatie project bij een multinational (Kim Zelders). More info at the following video; https://events.sap.com/sap-cx-live/en/session/42437
 
16.00 Impact van de product en business model innovaties op het SAP CX platform van Miele (Eric Donker)
Pauze
17.00 Rondleiding in het Miele Experience Center met de laatste product innovaties (Graag apart opgeven)

For more information or enrollment, please send me a mail ; SecretarisADM@vnsg.nl


Wanneer
31-1-2019 12:00 - 18:00
Waar
De Limiet 2 Miele gebouw 4131NR, Vianen

Om te registreren dien je ingelogd te zijn