Impact CX (C/4HANA) op de (SAP) enterprise architectuur

Impact CX (C/4HANA) op de (SAP) enterprise architectuur
Intelligent Customer Experience is meer dan het implementeren van C/4HANA. Het heeft impact op houdbaarheid van het business model van de onderneming en kan zorgen voor een exponentiele versnelling van product en business innovaties. Een agile (SAP) enterprise architectuur is noodzakelijk om deze veranderen snel binnen de organisatie in te voeren. Tijdens deze bijeenkomst wordt een inzicht gegeven van de impact van de C/4HANA suite op de (SAP) enterprise architectuur.

De agenda is als volgt;

13.00 Welkomstwoord VNSG focusgroep CEC, ADM en Miele (Robbert v.d Ploeg, Eric Donker)
13.15 Impact van servitization en CX (C/4HANA) op de (SAP) enterprise architectuur (Frank Luyckx)
14.00 Impact C/4HANA op servitization roadmap en CX solution architectuur (Arnold Advocaat)
Pauze
15.15 Impact van een global C/4HANA implementatie project op de CX solution architectuur (Kim Zelders). 
          
Meer info via de volgende video; https://events.sap.com/sap-cx-live/en/session/42437
16.00 Impact van de product en business model innovaties op de CX solution architectuur van Miele (Eric Donker)
Pauze
17.00 Rondleiding in het Miele Experience Center met de laatste product innovaties (Graag apart opgeven)

Klik hier om lid te worden van de Focusgroep CEC en zo deel te nemen aan dit event.


Wanneer
31-1-2019 12:00 - 18:00
Waar
De Limiet 2 Miele gebouw 4131NR, Vianen

Om te registreren dien je ingelogd te zijn