SAP Support

SAP MaxAttention

[img=/iMIS/images/Maxattention.png]VNSG[/img] SAP introduceert een nieuwe versie van SAP MaxAttention, een premium service- en ondersteuningspakket om klanten te helpen hun ‘total cost of ownership’ te verlagen tijdens hun digitale transformatie.
25-5-2018

Verbetering ‘ease of doing business' met SAP stimuleert innovatie

[img=/iMIS/images/Blogs/Rob van der Marck.jpg]VNSG[/img] Klanten ervaren soms een ‘portfolio puzzel’ waarin de stukjes lang niet altijd in elkaar passen. In deze situaties is stabiel accountmanagement nodig.
29-3-2018

Wijziging van gebruiksvoorwaarden SAP Support

[img=/iMIS/images/terms and conditions.jpg]VNSG[/img] Als gevolg van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR) heeft SAP de gebruiksvoorwaarden van de SAP ONE Support Launchpad en de SAP Support Portal aangepast.
15-1-2018

SAP bundelt ‘support’ per product

[img=/iMIS/images/support.jpg-800x400x2.jpg]VNSG[/img] Eenvoudig alle informatie bekijken per SAP-product? Dat is vanaf nu geen probleem meer met de lancering van de ‘Product Pages’.
3-1-2018

Wat zit er in je supportovereenkomst?

SAP-klanten hebben als onderdeel van hun supportovereenkomst recht op veel services, content en tools. Klanten zijn zich niet altijd bewust hiervan en profiteren daardoor onvoldoende van de toegevoegde waarde van support.
18-12-2017

Haal meer uit SAP Support

Customers struggle to understand in a simple way how SAP Support can help them in a specific situation. To answer this we created the Support Quick Values.
29-11-2017