16-4-2020
[img=/iMIS/images/Kennisportaal/Licentiemodel/sap for me3.jpg]VNSG[/img]Op verzoek van internationale gebruikersverenigingen vereenvoudigde SAP het licentiemodel. Daarnaast introduceerde SAP een portaal dat voor inzicht zorgt, SAP for Me.
25-5-2018
[img=/iMIS/images/Maxattention.png]VNSG[/img] SAP introduceert een nieuwe versie van SAP MaxAttention, een premium service- en ondersteuningspakket om klanten te helpen hun ‘total cost of ownership’ te verlagen tijdens hun digitale transformatie.
29-3-2018
[img=/iMIS/images/Blogs/Rob van der Marck.jpg]VNSG[/img] Klanten ervaren soms een ‘portfolio puzzel’ waarin de stukjes lang niet altijd in elkaar passen. In deze situaties is stabiel accountmanagement nodig.
15-1-2018
[img=/iMIS/images/terms and conditions.jpg]VNSG[/img] Als gevolg van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR) heeft SAP de gebruiksvoorwaarden van de SAP ONE Support Launchpad en de SAP Support Portal aangepast.
3-1-2018
[img=/iMIS/images/support.jpg-800x400x2.jpg]VNSG[/img] Eenvoudig alle informatie bekijken per SAP-product? Dat is vanaf nu geen probleem meer met de lancering van de ‘Product Pages’.
18-12-2017
SAP-klanten hebben als onderdeel van hun supportovereenkomst recht op veel services, content en tools. Klanten zijn zich niet altijd bewust hiervan en profiteren daardoor onvoldoende van de toegevoegde waarde van support.
29-11-2017
Customers struggle to understand in a simple way how SAP Support can help them in a specific situation. To answer this we created the Support Quick Values.