SAP Support

Optimaliseer je licentiegebruik met SAP for Me en het digital access licentiemodel

16-4-2020
[img=/iMIS/images/Kennisportaal/Licentiemodel/sap for me3.jpg]VNSG[/img]Op verzoek van internationale gebruikersverenigingen vereenvoudigde SAP het licentiemodel. Daarnaast introduceerde SAP een portaal dat voor inzicht zorgt, SAP for Me.

SAP MaxAttention

25-5-2018
[img=/iMIS/images/Maxattention.png]VNSG[/img] SAP introduceert een nieuwe versie van SAP MaxAttention, een premium service- en ondersteuningspakket om klanten te helpen hun ‘total cost of ownership’ te verlagen tijdens hun digitale transformatie.

Verbetering ‘ease of doing business' met SAP stimuleert innovatie

29-3-2018
[img=/iMIS/images/Blogs/Rob van der Marck.jpg]VNSG[/img] Klanten ervaren soms een ‘portfolio puzzel’ waarin de stukjes lang niet altijd in elkaar passen. In deze situaties is stabiel accountmanagement nodig.

Wijziging van gebruiksvoorwaarden SAP Support

15-1-2018
[img=/iMIS/images/terms and conditions.jpg]VNSG[/img] Als gevolg van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR) heeft SAP de gebruiksvoorwaarden van de SAP ONE Support Launchpad en de SAP Support Portal aangepast.

SAP bundelt ‘support’ per product

3-1-2018
[img=/iMIS/images/support.jpg-800x400x2.jpg]VNSG[/img] Eenvoudig alle informatie bekijken per SAP-product? Dat is vanaf nu geen probleem meer met de lancering van de ‘Product Pages’.

Wat zit er in je supportovereenkomst?

18-12-2017
SAP-klanten hebben als onderdeel van hun supportovereenkomst recht op veel services, content en tools. Klanten zijn zich niet altijd bewust hiervan en profiteren daardoor onvoldoende van de toegevoegde waarde van support.

Haal meer uit SAP Support

29-11-2017
Customers struggle to understand in a simple way how SAP Support can help them in a specific situation. To answer this we created the Support Quick Values.